Michelin is hiring!
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RESULTADOS CLAVE ESPERADOS Asistencia al equipo: • Administra todas las solicitudes de los miembros del equipo dentro de los plazos y según las prioridades, redirigiéndolas si fuera necesario (por ejemplo, apoyo ante viajes y gastos empresariales, soluciones de problemas diversos, acceso al Site o a sectores que requieren permisos especiales...). • Gestiona la administración de personal: registros y tareas específicas dentro de los plazos (aparte del absentismo durante las vacaciones, consultas médicas, formularios de cambios de puesto, formaciones obligatorias, bienvenidas a nuevos trabajadores, salidas, etc.). • Gestiona los accesos a los ordenadores tras la llegada o la salida de los miembros del equipo (acceso a materiales y redes diversas). • Organiza reuniones recurrentes de la entidad (planificación y logística) y otras reuniones si lo solicitan miembros del equipo (opcional): respeta los plazos de la organización y los tiempos y reserva salas de reunión convenientemente, envía invitaciones a los participantes y distribuye el orden del día y el lugar de reunión. • Escribe las actas de las reuniones. (Opcional) • Organiza los viajes del mánager (logística) en el sistema dedicado. (Opcional) • Aplica las reglas de archivado y clasificación (confidencialidad y retención) e instruye al equipo en este aspecto. • Gestiona el archivado de documentos jurídicos. Gestión de compras de la entidad: • Gestiona las compras (pedidos y pedidos de compras) para la entidad mediante los sistemas dedicados, según las necesidades y solicitudes específicas. • Gestiona los pedidos de compra y distribuye facturas sin pedidos al servicio externo. • Aplica las normas de compras e instruye al equipo en ese aspecto. • Valida las facturas sin pedido. (Opcional) • Supervisa el presupuesto para las compras externas (provisiones, proveedores...). (Opcional) Transmisión de información: • Transmite la información para el correcto funcionamiento de la entidad: distribuye información dentro de los plazos necesarios a través del mánager o por correo electrónico, con las listas de distribución adecuadas y/o garantiza la actualización del panel de anuncios cuando sea necesario. • Distribuye notas informativas para la entidad y el grupo. • Escribe notas informativas para la entidad. (Opcional) • Actualiza las diversas listas (listas de distribución, gráficos de la organización...). Bienvenida e imagen de servicio: • Da la bienvenida a cada visitante o interlocutor telefónico (entidad externa), redirige y ofrece una respuesta adaptada a sus necesidades.Inspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!